Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja Alison Kogoj s.p. in spletnega mesta abili.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Podatki o podjetju:
Izobraževanje in svetovanje, Alison Kogoj s.p.
Idrija pri Bači 5, 5216 Most na Soči
E-naslov: info@abili.si
Spletno mesto: abili.si
Davčna številka: 19879610
TRR: SI56 6100 0002 2709 405
Tel. št.: 040250663

Svetujemo vam, da pred nakupom storitev na spletni strani www.abili.si preberete spodaj napisane pogoje poslovanja. Kot uporabnik se s prijavo na spletne programe ali nakupom izdelka na omenjeni spletni strani strinjate z navedenimi pogoji. Alison Kogoj, izobraževanje in svetovanje s.p. si pridržuje pravico do spremembe pogojev kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za uporabnike od objave na spletni strani. V primeru, da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da prijave in nakupa storitev ne opravite.

Uvod
Vse vsebine objavljene na www.abili.si so last podjetja Alison Kogoj, izobraževanje in svetovanje s.p., trgovina in storitve se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene. Brez dovoljenja podjetja Alison Kogoj, izobraževanje in svetovanje s.p. se vsebin ne sme na kakršenkoli način kopirati razmnoževati ali distribuirati.

1 Dostopnost informacij

Podjetje se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (kontaktni obrazec, e-pošta in naslov),
  • bistvene značilnosti storitev, ki so na spletni strani www.abili.si zapisane ob posamezni storitvi, več informacij pa lahko ob vašem povpraševanju prejmete tudi po e-pošti,
  • dostopnost izdelkov (vsaka storitev, ki je v ponudbi na spletni strani www.abili.si je dostopna v roku 24-ur oziroma v časovnem okviru kot je naveden v nadaljevanju oziroma ob opisu storitve),
  • jasno določene cene storitev in izdelkov,
  • način plačila,
  • časovno dostopnost storitve,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca preklic storitve,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

2 Splošno

Ti splošni pogoji poslovanja veljajo za prodajo storitev in izdelkov objavljenih na spletni strani www.abili.si. Z uporabo spletnega mesta www.abili.si se vsak uporabnik strinja, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja in da se z njimi v celoti strinja. Šteje se, da z oddajo naročila v kakršnikoli obliki v celoti sprejemate te splošne pogoje poslovanja.

3 Naročanje storitev in izdelkov

Ponudnik je podjetje Alison Kogoj, izobraževanje in svetovanje s.p. oziroma spletno mesto www.abili.si, ki je v lasti podjetja. Uporabnik je obiskovalec spletne trgovine www.abili.si, ki izbere vsaj en izdelek, ga da v košarico in plača preko storitve Stripe, z nakazilom na trr oziroma po predračunu. Preko spletne trgovine www.abili.si je uporabniku omogočen nakup vseh storitev in izdelkov, ki se nahajajo na spletni strani in so na zalogi. Naročanje storitev in izdelkov je možno 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Naročanje je možno preko naročilnice v spletni trgovini ali ob vzpostavitvi stika s ponudnikom preko e-naslova ali zasebnih sporočil na socialnih omrežjih. Ob nakupu uporabnik izpolni svoje podatke: ime in priimek, elektronski naslov in potrdi, da se strinja s pogoji poslovanja, katerih povezava je dostopna v prijavnici.

Ob potrditvi nakupa storitve ali izdelka uporabnik avtomatsko prejme elektronsko sporočilo z vsemi podatki o svojem nakupu in PDF račun nakupa. Pogodba o nakupu je pogodba med ponudnikom in uporabnikom nepreklicno sklenjena. Upravljalec bo shranil vsebino vseh naročil.

V primeru, da potencialni uporabnik stopi v stik preko drugih komunikacijskih kanalov (e-mail, kontaktni obrazec, Facebook, Instagram sporočilo), bo napoten na spletno trgovino ali pa bo v dogovoru s ponudnikom nakup izvedel preko nakazila na trr oziroma preko predračuna.

3.1 Prednaročila izdelkov

Za izdelek Želiva si dojenčka se na spletni strani abili.si oddajajo prednaročila. Prednaročilo je postopek naročila z zakasnjeno dobavo. Postopek prednaročila je torej enak postopku naročila, le da je dobava z zakasnitvijo, kar je pri izdelku navedeno. Stranka, ki odda naročilo izdelka, kjer je navedeno, da se zbira prednaročila, se strinja, da za dobavo velja postopek, kot je opisan v tem poglavju. V kolikor stranka odda prednaročilo, se šteje, da je potrdila rezervacijo svojega izdelka. Pri tem je sprejela pogoje, ki veljajo za prednaročila. Predvideno obdobje odpošiljanja za prednaročila knjige Želiva si dojenčka je od 22.5.2023 do 26.5.2023. Pridržujemo si pravico, da je predviden dobavni rok drugačen od navedenega, če gre za dejavnike, na katere nimamo vpliva (težave pri dobavi materiala, zamuda s tiskom v tiskarni, …). V tem primeru stranko obvestimo glede zamude dobave izdelka. Pridržujemo si pravico, da izdelka iz prednaročila zaradi višje sile niso dobavljene.

4 Cene

Vse cene so navedene v EUR (podjetje ni davčni zavezanec). Cene storitev se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila . Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in uporabnikom je sklenjena v trenutku, ko uporabnik odda naročilo (uporabnik prejme elektronsko potrdilo naročila na naveden e-naslov). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za uporabnika. Akcijske ponudbe (popusti) so lahko tedenske ali dnevne, oblikujejo se v odvisnosti od povpraševanja in razpoložljive zaloge. Ponudnik ob nakupu po svoji želji prosto prilaga tudi brezplačna darila.

5 Način plačila

Izbrane storitve ali izdelke lahko plačate na naslednje načine:

  • Plačilo s kreditno kartico,
  • z nakazilom na TRR (predračun): po potrjenem naročilu preko e-naslova info@abili.si prejmete predračun, naročilo pa odpremimo v roku 48-ur po tem, ko je priliv viden na našem TRR

V 1. primeru blago plačate s kreditno kartico preko naslednje storitve: Stripe. V 2. primeru blago plačate z neposredno bančno transakcijo. Za pravne osebe veljajo enaki pogoji naročanja in plačila izdelkov. Način plačila za tujino (področje EU) je enak.

Plačilo po predračunu se opravi na tekoči račun, odprt pri Delovski hranilnici, z naslednjimi podatki:

Alison Kogoj s.p.

Idrija pri Bači 5

5216 Most na Soči

TRR: SI56 6100 0002 2709 405

6 Postopek nakupa

Nakup na spletni strani www.abili.si izvedete tako, da izbrano storitev ali izdelek s klikom za naročanje prenesete v košarico. V enem nakupu lahko izberete več izdelkov in jih prenesete v košarico. Ko zaključite z nakupovanjem, nadaljujete na blagajno, kjer vpišete vaše podatke za način plačila s kreditno kartico. Ob nakupu spletnih programov boste preusmerjeni tudi na registracijo vašega računa, kar vam bo omogočalo dostop do spletnih programov. V kolikor bi nakup želeli opraviti po plačilu s predračunom, stopite v stik z nami preko e-naslova info@abili.si.

7 Potrditev naročila

Ko oddate naročilo boste preusmerjeni na spletno stran s sporočilom, da je vaše naročilo sprejeto. Poleg tega boste na e-mail naslov dobili potrdilo o naročilu in e-račun.

8 Račun

Po plačilu storitve ali izdelka uporabnik prejme na navedeni e-naslov potrdilo o nakupu in e-račun. V primeru plačila z nakazilom na trr uporabnik prejme na e-naslov račun v roku 5 delovnih dni od plačila storitve. Ponudnik v svoji bazi hrani elektronsko kopijo poslanega računa.

9 Sklenjena pogodba

S plačilom izbrane storitve ali izdelka v trgovini na spletni strani www.abili.si je pogodba med ponudnikom in kupcem nepreklicno sklenjena.

10 Preklic naročila

Kupec pri nakupu digitalnih produktov po 13. točki 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, 114/06 – ZUE, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14, 19/15, 55/17 – ZKolT in 31/18) nima pravice do odstopa od nakupa za digitalne vsebine dobavljive v spletni trgovini ponudnika.

Morebitne preklice naročil izdelka Menstrualni planer ABili lahko kupec v roku 12 (dvanajstih) ur sporoči izključno na elektronski naslov info@abili.si. V elektronski pošti naj ”Zadeva” vsebuje naslov: ”Preklic naročila”, v vsebini sporočila pa navedite svoje podatke (ime in priimek kupca, naslov, številko naročila). V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila, se pogodba o nakupu izdelka med kupcem in prodajalcem/upravljalcem spletne trgovine, smatra kot nepreklicno sklenjena. Sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja ABili – Izobraževanje in svetovanje, Alison Kogoj s. p.

11 Dostop do brezplačne ABili aplikacije

Dostop do brezplačne ABili aplikacije je omogočen z registracijo preko vašega e-naslova in kreiranja kode za prjavo. Po registraciji boste dodatni na seznam prejemnika ABili e-novic, ki bodo poslana preko spletnega mesta Mailchimp. Od novice se lahko kadarkoli odjavite. V kolikor v nadaljevanju ABili aplikacije ne bi želeli več uporabljati, lahko vaše vnešene podatke v aplikaciji dokončno izbrišete s klikom na “Izbriši račun” in ABili aplikacije ne uporabljate več. Za kakršnokoli škodo povzročeno z uporabo ABili aplikacije ponudnik Alison Kogoj, izobraževanje in svetovanje s.p. ne prevzema nikakršne odgovornosti. 

12 Odgovornost

Za zaplete in težave, ki bi nastale ob morebitni nepravilni uporabi storitev podjetja Alison Kogoj, izobraževanje in svetovanje s.p. ne odgovarjamo. Kupec vse storitve in izdelke objavljene na spletnem mestu www.abili.si uporablja na lastno odgovornost.

Alison Kogoj, izobraževanje in svetovanje s.p. ni odgovorno za morebitne občasne težave pri delovanju spletne strani abili.si in ABili aplikacije, prav tako ni odgovorno za morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij.

Alison Kogoj, izobraževanje in svetovanje s.p. si pridržuje pravico od odstopa pogodbe oziroma realizacije naročila v kolikor nastane bistvena napaka v ponudbi. Bistvena napaka zajema elemente, na podlagi katerih podjetne Alison Kogoj, izobraževanje in svetovanje, s.p. ne bi pristalo na sklenitev pogodbe. Med omenjene napake spadajo tudi očitne napake v ceni, ki so lahko posledica tehničnih in drugih težav.

Komunikacija poteka izključno preko komunikacijskega obrazca objavljenega na spletni strani www.abili.si in preko elektronske pošte info@abili.si.

13 Pritožbe in spori

Podjetje Alison Kogoj, izobraževanje in svetovanje s.p. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti. Pritožbe lahko oddate pisno po elektronski pošti na naslov: info@abili.si. Podjetje bo v treh delovnih dneh potrdilo, da je prejelo pritožbo, kupcu bo sporočeno kako dolgo bo pritožba obravnavana.

Podjetje Alison Kogoj, izobraževanje in svetovanje s.p. si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

14 Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje Alison Kogoj, izobraževanje in svetovanje s.p., ki kot ponudnik storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi tukaj: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

15 Varstvo osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov pred izgubo, zlorabo ali nepooblaščenim dostopom v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVPot). Podatki bodo uporabljeni zgolj za komunikacijo z uporabnikom. Osebni podatki, ki nam jih zaupate, so vaši in to spoštujemo. Vaše podatke uporabljamo izključno za zagotavljanje učinkovite izpolnitve naročila. Zavezujemo se, da podatkov uporabnikov ne bomo delili, prodali ali predali nepooblaščenim osebam – nikoli!

Uporabnik soglaša, da trgovina www.abili.si lahko obdeluje podatke za namene poslovnih evidenc, oglaševanja in prilagajanja vsebin uporabniku v skladu s Politiko o varnosti osebnih podatkov,v kolikor se ob oddaji nakupa vključi v bazo prejemnikov elektronskih e-novic.

Ponudnik zbrane osebne podatke trajno varuje skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07) (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 109/12, 110/13, 40/14 – ZIN-B, 54/14 – odl. US, 81/15 in 40/17) in Splošno uredbo o varstvu podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR).

Zbirke osebnih podatkov ponudnik hrani na območju Republike Slovenije ter jih ne iznaša v druge države.

16 Piškotki in oglaševanje

Piškotki so majhne tekstovne datoteke, ki se shranijo na vaš računalnik ob obisku našega spletnega mesta in ne škodijo vaši strojni ali programski opremi. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga ima uporabnik – ta lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali onemogoči.

Piškotki niso škodljivi in so vedno časovno omejeni.

Uporabo piškotkov v Evropski uniji (EU) določa Direktiva o zasebnosti in elektronskih komunikacijah 2002/58/ES, katere člen, ki se nanaša na piškotke in podobne tehnologije, je bil spremenjen z Direktivo 136/2009.

V slovenski zakonodaji uporabo piškotkov določa Zakon o elektronskih komunikacijah oziroma ZEKom-1 (Uradni list št. 109/2012), katerega 157. člen predstavlja pravno osnovo za skrb za zasebnost uporabnikov spleta.

Spletna stran abili.si za delovanje strani uporablja piškotke, ki ne hranijo osebnih podatkov, spremljajo pa aktivnosti obiskovalcev in zanimanje z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo spletne strani obiskovalci soglašajo z njihovo uporabo.

16.1 Zakaj so piškotki potrebni?

So temeljnega pomena za zagotavljanje uporabniku prijaznih spletnih storitev. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletnim mestom je s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša. Z njihovo pomočjo si spletno mesto zapomni posameznikove preference in izkušnje, s tem je prihranjen čas, brskanje po spletnih mestih pa bolj učinkovito in prijazno.

Podjetje vsakemu uporabniku ob začetku vsakokratne uporabe spletne trgovine dodeli piškotek za identifikacijo, spremljanje nakupovalne košarice in zagotavljanje sledljivosti, ki se v pomnilniku strežnika shranjuje le za čas trajanja obiska spletne trgovine in se izbriše po eni uri neaktivnosti. Podjetje lahko na osebni računalnik uporabnika shrani tudi nekatere trajne piškotke, kot npr. identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki za prepoznavanje ob naslednjem obisku spletne trgovine ali ocene artiklov, s pomočjo katerega uporabnik ve, katere artikle je že ocenil, posredno pa tudi piškotke zunanje storitve Google Analytics, ki služijo analizi obiskov spletnega mesta. Podjetje lahko te podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Za potrebe zagotavljanja spletne varnosti podjetje zbira tudi IP naslove, iz katerih uporabniki dostopajo do spletne trgovine.

16.2 Onemogočanje piškotkov

Vi odločite, ali boste dovolili shranjevanje piškotkov na vaši napravi. Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v vašem spletnem brskalniku.

17 Dostava

Dostavo izvaja Pošta Slovenije d.d. in se v postopku nakupa obračuna v višini 3,00€. V strošek dostave so že vključeni manipulativni stroški, stroški embalaže in ostalo. Vse izdelke pošiljamo kot navadno pošiljko oz. s Pošto Slovenije. Dostava se izvrši na naslov, ki ga je kupec navedel ob naročilu. Če kupca v času dostave ni na predvidenem naslovu, bo dostavljalec Pošte Slovenije pustil sporočilo v nabiralniku, paket pa bo kupca čakal na najbližji poštni poslovalnici.

Rok redne dostave za naročila, plačana po načinu s kreditno kartico, začne teči po oddanem naročilu. Izdelki, za katere je bilo naročilo prejeto ob delovnikih do 16. ure, oziroma v petek do 12. ure, bodo oddana na pošto v roku 48 ur. Pošiljka bo dostavljena na naslov kupca v roku 1-4 delovnih dni.

V primeru prednaročila izdelka bo možnost dobave zakasnjena, kot je to opisano v tretji točki (3.1 prednaročila) splošnih pogojev poslovanja. 

18 Vračilo blaga in odstop od nakupa

Kupcu pripada pravica, da v 14-ih dneh po prevzemu blaga pisno sporoči prodajalcu, da z izdelki ni zadovoljen ali da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Izdelke mora nato nepoškodovane in v prvotnem stanju (kot jih je tudi prejel) vrniti v roku 30 dni od obvestila prodajalca o odstopu od pogodbe. Vrnitev blaga v roku za odstop se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti prodajalca na elektronski naslov: info@abili.si in nato vrniti blago v 30-ih dneh od odstopa pogodbe. Blago mora biti nerabljeno, neodprto, nepoškodovano in v originalni embalaži. Kupcu se kupnina povrne v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 30-ih dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe, brez da kupec to zahteva. Blago mora kupec vrniti po pošti ali priporočeni pošti na naslov prodajalca: Alison Kogoj, s. p., Idrija pri Bači 5, 5216 Most na Soči. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja prodajalec ne odgovarja. Prodajalec poziva kupce, da kljub odločitvi o odstopu od pogodbe poda svoje razloge za odstop oz. pojasnilo zaradi vračila izdelkov. Če kupec odstopi od pogodbe v skladu z določili, mu prodajalec vrne vsa opravljena plačila, ki se navezujejo na določen nakup. Vračilo plačila se opravi takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 30-ih dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe in vračila izdelka. V kolikor kupec izrazi željo po vračilu kupnine, jo prodajalec povrne izključno preko nakazila na TRR, katerega številko kupec pisno posreduje na elektronski naslov: info@abili.si.

19 Reklamacije in garancija izdelka

Kupec ima pravico do reklamacije blaga v naslednjih primerih: da blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil; v primeru, da je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, v napačni barvi ali pa v primeru, da dostavljeni izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v roku 14 dni od dneva nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak in brezhiben izdelek ali pa zahteva vračilo kupnine. V primeru reklamacij kupec lahko kontaktira prodajalca na elektronskem naslovu: info@abili.si , pošiljko pa vrne na naslov prodajalca preko Pošte Slovenije d.d.. Drugačen način vračila ni možen. Pri uveljavljanju garancije prodajalec posluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). V primeru, da je paket, ki ga kupec prejme ob naročilu blaga, fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije tako, da o zadevi obvesti prodajalca preko e-pošte: info@abili.si. Prodajalec bo poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. Prodajalec si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih: če je neuporabnost izdelka posledica nepravilnega ravnanja uporabnika; če blago ni bilo vrnjeno v originalni embalaži; če je uporabnik blago neomejeno uporabljal do odstopa od pogodbe.

Pogoji poslovanja veljajo od 29.9.2022 do preklica.

Shopping Cart